Tanáraink


Veréb Zsuzsa
(nyelviskola vezető)

19  éve lakom Kispesten. 11 évvel ezelőtt, egy barátnőm révén ismertem meg a Helen Doron módszert. Akkor még egy éves kortól 14 éves korú gyerekeknek kínáltuk a tanfolyamainkat.  Azóta eltelt közel 10 év, és Helen Doron tovább fejlesztette a módszert, és még több korosztály számára kínálja az angol nyelv tanulásának lehetőségét.  Három éve indultak el első baby csoportjaink már 3 hónapos kortól.  Két és fél éve pedig a tinédzserek számára bevezettük a Teen English tanfolyamot, így egészen 19 éves korig tudjuk lehetővé tenni a gyerekek számára az angol nyelv tanulását.  Az én fiam is idejár az iskolába. 10 évvel ezelőtt kezdte a tanfolyamot, és még mindig itt tanul nálunk. Az általános iskolai tanulmányaiban nagy segítséget jelentett, hogy folyamatosan pozitív visszajelzést kapott tanárától és a sikerélményeknek köszönhető, hogy élmény számára az angol nyelvtanulás. Sokkal könnyebb dolga volt.  Ő és a vele együtt kezdő társai 3 éve sikeres Pearson nyelvvizsgát tettek. Ezen kívül tavaly 26 tanítványunk sikeres Cambridge nyelvvizsgát tett. Az Ő eredményeik és az elmúlt közel 9 év tapasztalata bebizonyította, hogy mennyire fontos a gyerekek számára, hogy minél hamarabb megismerkedjenek egy idegen nyelvvel.  Az órákon játékos, könnyed formában, szinte észrevétlenül sajátítják el a szavakat, a helyes kiejtést. Vidám, családias környezetben és hangulatban telnek a foglalkozások, ahol jól felkészült, tapasztalt és gyermekszerető tanáraink várják a kis diákokat.

Jöjjön el, és győződjön meg róla személyesen!  Várjuk ingyenes bemutató óráinkon!

 


Dr. Varga Judit
(tanár)

 1982-ben születtem. Az angol nyelvet 9 éves koromban angol tagozatos általános iskolai kis diákként kezdtem el tanulni, majd angol-magyar kéttannyelvű gimnáziumban folytattam Sárospatakon. Tanulmányaim során lehetőségem volt cserediákként 2 hónapot Torontóban tölteni és az egyetemi éveim alatt 6 hónapot Angliában éltem. Az angol nyelv mindig is meghatározó volt az életemben, igyekszem azt folyamatosan fejleszteni, ezért is végeztem el a jogi szakfordítói képzést az egyetem alatt. Régóta kerestem egy olyan lehetőséget, ahol az angol nyelvtudásomat a gyerekek körében tudom kamatoztatni, a Helen Doron módszer erre tökéletesen megfelel. Fontosnak tartom, hogy a gyerekek a lehető legkorábban kezdjenek el ismerkedni az angol nyelvvel, mindezt egy olyan környezetben, ahol azt játékos formában könnyedén, vidáman sajátítják el. A mai világban a XXI. századi ember nyelvtudás nélkül félkarú óriás.
A Helen Doron módszer kiváló eszköz ahhoz, hogy gyerekek az angolt megszeressék, megismerjék és azt a lehető legegyszerűbb módon elsajátítsák. Az idegen nyelv ismerete, pedig magabiztosabbá, határozottabbá teszi gyermekeinket.

 

Enghy Sáron
(tanár)
 
Miskolcon születtem 1992. szeptember 18-án. Abaújszántón nőttem fel. Az általános iskolában nem tanultam angolt. 14 éves koromban a családommal kiköltöztünk egy évre Hollandiába, ahol elkezdtem jobban megismerkedni az angol nyelvvel. Annyira megszerettem, hogy miután hazaköltöztünk, nem volt kérdés, hogy a sárospataki két tannyelvű gimnáziumban tanuljak tovább. Ekkor már tudtam, hogy az angol nyelvnek nagy szerepe lesz az életemben. Így is lett. A gimnázium után az ELTE angol és énektanár szakát választottam, amit nagyon élvezek. Az angol, és a zene központi szerepet játszik az életemben, már gyerekkorom óta. A Helen Doron módszerrel is itt Budapesten találkoztam, és meglepődve és örömmel láttam, hogy milyen könnyed módszerrel tanít, hatékonyan, és ráadásul ez valami olyasmi, amiben ötvöződik, amit én szeretek, angol tanítás, éneklés, tanítás, így hát azon kaptam magam, hogy ez engem felettébb érdekel. A nyelviskola egyik tanára, Varga Jutka is tanít az Europarkban. Amikor Jutka hallotta, hogy tanárt keres a nyelviskola, azonnal rám gondolt, és ajánlott engem. Amikor pedig személyesen elmentem az iskolába, és több órát is megnéztem, nagyon megszerettem, mert látható és hallható bizonyítéka annak, hogy nyelvet játékosan, erőfeszítés nélkül is milyen magas fokon lehet tanítani. Ezek után csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy biztos nyelvtudást szeretne a gyermekének! 🙂

 

dedeo-stefania
Farkas Márta-Brigitta
(tanár)
 
Temesváron születtem 1993-ban. A magyar az anyanyelvem, de román környezetben nőttem fel, így sikerült a román nyelvet is anyanyelvi szinten elsajátítanom. Az angolt a románnal párhuzamosan kezdtem el tanulni 3 éves koromban, az óvodában. Heti rendszerességgel angol foglalkozásaink voltak és otthon állandóan angolul néztem a rajzfilmeket. A rendszeres heti foglalkozások és az anyanyelvi környezet bizonyos szintű reprodukciója (esetemben a rajzfilmek által) a Helen Doron módszernek is részei, azonban sokkal strukturáltabb, tematikailag rendezett, jól követhető és tanítható módon. Gyerekkoromban nem vehettem részt ebben a jól felépült rendszerben, ám így is, hogy tudatlanul, a módszertől izoláltan alkalmaztam egyes alappilléreit, hatalmas előnnyel indultam az életben. Elsős koromban három nyelvet beszéltem és tanultam az iskolában. Középiskolásként megszereztem a Cambridge felsőfokú angol nyelvvizsgát. Hamar világossá vált, hogy nekem a nyelvekkel érdemes foglalkoznom, így japán-angol szakon kezdtem el egyetemi tanulmányaimat az ELTE-n. Egy évvel később a japánt nyelv helyett a latin nyelvet kezdtem tanulni, amit korábban 3 évig tanultam az iskolában. 2013 óta tanítok, 2015-ben kezdtem el angolt és románt oktatni egy üzleti nyelviskolában. A Helen Doron módszerrel idén, 2016-ban ismerkedtem meg és azonnal beleszerettem. Felismertem a módszerben azokat az alapvető elemeket, amik az én gyerekkoromban is hozzájárultak ahhoz, hogy elsajátítsam az angol nyelvet. Így magabiztosan és nyugodt lélekkel tanítok ebben a fantasztikusan felszerelt, családias hangulatú nyelviskolában, tudva, hogy valódi, hosszú távú értékeket adunk ezeknek a csillogó szemű gyerekeknek.
Bilingvális vagyok, az angolt felsőfokon beszélem, 8 éven át tanultam a németet, 6 évig a latint. Mindig is ambiciózus voltam és nagyra törekvő, így már ismerkedem az olasz és spanyol újlatin nyelvekkel és az arabbal is. Későbbiekben szeretném folytatni japán tanulmányaimat is. A nagymamám mindig azt mondta, „Kislányom, tanuld a nyelveket, mert annyi ember vagy, ahány nyelvet beszélsz.” Megfogadtam a tanácsát és én is csak azt tudom ajánlani másnak, mert saját bőrömön tapasztalhattam, hogy aki több nyelven tud kommunikálni, kognitív képességei gyorsabban fejlődnek, és annyival több helyzetben képes helyt állni.

 

gollner-gabi-tanar
Göllner Gabriella
(tanár)
 
Budapesten születtem 1993-ban. A gimnáziumban kezdtem intenzíven a nyelvtanulást, ahol egy nagyon szigorú, mindamellett kiváló tanárom volt. Segítségével 16 évesen középfokú angol nyelvvizsgát szereztem. Az olasz nyelvet is nagyon megszerettem, 18 évesen ebből is sikeres középfokú nyelvvizsgát tettem. Elvégeztem egy bébiszitter képzést, ahol egy gyermekfejlesztő központban végeztem a gyakorlatomat. Nagyon intenzív és különleges élmény volt ez a gyakorlat, ahol sok mindent megtanultam a gyerekekről, nevelésről. Ezek után úgy döntöttem, hogy munkám során szeretném ötvözni a nyelvtanulás iránti érdeklődésemet és a gyerekek iránti szeretetemet. Erre nagyszerű lehetőséget nyújt a Helen Doron Nyelviskola, ahol a gyerekek valóban játszva sajátíthatják el az angol nyelvet. Sokan nem is gondolnák, mennyire fontos minél korábban elkezdeni a nyelvtanulást. Ahogy Helen Doron írja könyvében: ” az agy növekedése nagyrészt csecsemőkorban zajlik le: egy éves korra az agy születéskori térfogata megduplázódik és már eléri végső felnőttkori méretének 60%-át. Ez a mentális képességek alapja, s ez határoz meg oly sok mindent az életben, pl. hogy hogyan boldogul majd a gyermek az iskolában, hogyan tud felnőttként alkalmazkodni egy új munkahelyen az új feladatokhoz, hogy tudja aktív élete folyamán befogadni az információkat.” Fontosnak tartom azt is, hogy nap mint nap találkozzanak a gyerekek az angol nyelvvel. A Helen Doron módszer erre is megoldást nyújt: a gyermekek hanganyagot is kapnak, amit minden nap kétszer meghallgatva, észrevétlenül épülnek be az új szavak, kifejezések.

 

Kazimer Niki
Kazimér Niki
(tanár)
 
1994-ben születtem Budapesten. Általános iskolában kezdtem el angolt tanulni, azonban akkor még nem éreztem magaménak a nyelvet. Megpróbálkoztam később a spanyol és a japán nyelvekkel is, de egyik sem állt hozzám közel. Nem tudtam, mi hiányzik, pedig munkám és magánéletem során is használtam az angolt. Később, 2010-ben csatlakoztam egy Gyerekanimátor Egyesülethez, ahol rádöbbentem, hogy mennyire szeretek gyerekekkel foglalkozni. A mai napig aktív tagja vagyok, és amikor hallottam a Helen Doron módszerről, azonnal tudtam, hogy ez valami olyasmi, amit nekem találtak ki! Megtaláltam azt, amit hiányoltam kezdetekben az angol oktatásban: a kacagást, azt, hogy minden percét élvezzem, és hogy interaktív legyen. Elképesztő, hogy a gyerekek mennyire könnyen tanulnak, ha valamit szeretnek! Számukra ez az egész csak egy játék, és észre sem veszik, hogy közben milyen hasznos tudásra tesznek szert! Hiszek a módszer hatékonyságában. Kollégáimat és tanítványaimat látva minden gyerkőcnek csak ajánl tudom a Helen Doron módszert.

 


Kovács Krisztina
(tanár)
 
Debrecenben születtem, 1982-ben. Jelenleg Kőbányán élek két gyermekemmel és a párommal.Tanítok az Europark Helen Doron iskolájában és a Széchenyi István Általános Iskolában is.
Az angol nyelvet általános iskolában kezdtem el tanulni, csodálatos tanárom volt, aki nagyon megszerettette velem ezt a szép nyelvet. Már akkor tudtam, hogy munkám során is fontos szerepe lesz az angolnak. Későbbi tanulmányaim során sokat tudtam segíteni azoknak, akiknek nem ment olyan jól a nyelv, így kirajzolódott számomra a tanári pálya. Egerben végeztem el a főiskolát, majd Budapestre költöztem és itt kezdtem el tanítani. Közben megismertem a Helen Doron módszerét, egyre inkább tetszettek a játékos órák a kicsikkel. Teljesen elvarázsolt ez a másik világ. Eddigi munkám során azt tapasztaltam, hogy nagyon kevés gyerek szeret tanulni. Nem szeretik, hogy le kell ülni, be kell magolni, sok házi feladatot kell írni. Megterhelő lehet számukra, hogy még egy nehéz idegen nyelv sajátosságait, szabályait, kivételeit is magukévá kell tenniük. Amikor megismerkedtem a HDEE módszerével és tanmenetével, örömmel láttam, hogy itt nem tanulnak a gyerekek. Játszanak. Szeretnek ide járni, várják az órákat, még a könyvet is szeretik elővenni otthon a CD hallgatásakor. Ez a módszer egy hosszú távú segítség a gyerekeknek, mely által megkedvelik a nyelvet, sikerélménnyel telve mennek haza, és visszavágynak évek múlva is. Látva lelkesedésüket, minden alkalommal megbizonyosodom, hogy érdemes volt a képzést elvégezni, és Helen Doron tanárrá válni, mert élmény nekem és a gyerekeknek is.

 

Magyarkuti Sári
(tanár)
 
1994-ben születtem Budapesten. Elsős koromban kezdtem angolt és németet tanulni, majd érettségi után az ELTE-n folytattam tanulmányaimat angol és történelem szakon, tanárképzésen, melyet máig nagyon élvezek. Leginkább azért szerettem meg az angol nyelvet, mert szeretek utazgatni, új kultúrákat megismerni, a helyiekkel beszélgetni, így hamar meg is tapasztaltam az angol nyelvtudás előnyeit. 2016-ban volt szerencsém az Erasmus+ ösztöndíjprogram keretében egy félévet Írországban, a limericki egyetemen végeznem, mely máig mély élményként él bennem. Nagyon élvezetes volt közelről megismerni egy angol nyelvű kultúrát, valamint más nemzetiségű emberekkel barátkozni. A különböző pedagógiai módszerekre mindig is nyitott voltam, melyhez nagyban hozzájárul, hogy a Kispesti Waldorf Iskolába jártam egészen érettségiig. Helen Doron módszerében rendkívül megfogott gyerekközpontú szemlélete, hogy hisz a folyamatos pozitív megerősítés és a játékos tanulás erejében. Mindennek köszönhetően a gyerekek tapasztalhatóan bátrabban, gördülékenyebben beszélnek, valamint észre sem veszik, hogy mennyi mindent tanulnak egy-egy játékos feladattal. Nagyon örülök neki, hogy itt otthonos környezetben, móka-kacagás közepette taníthatom a gyerekeket, úgy, hogy azt mindannyian élvezzük. Nem csoda, hogy sajnálom így utólag, hogy én nem járhattam ide gyerekkoromban, hiszen akkor még nem volt Magyarországon Helen Doron nyelviskola.

 

Mate Lilla
Máté Lilla
(tanár)
 
Kisvárdán születtem 1993-ban. A Sárospataki Református Kollégium Gimnáziumának diákjaként elnyertem egy ösztöndíjat, melynek köszönhetően egy évet tanulhattam az Amerikai Egyesült Államokban. Ekkor megtapasztalhattam, hogy anyanyelvi környezetben, milyen gyorsan fejlődik a nyelvtudásom. Őszintén hiszek a háttérhallásos módszer sikerében, melyet a Helen Doron módszer is alkalmaz. Ezt a gyógypedagógiai tanulmányaim, melyet 2014-ben kezdtem az ELTE-n is csak megerősítették, hiszen rengeteget tanulok a nyelvtanulás neurobiológiai hátteréről, és az agy gyerekkori beidegződéséről. Úgy vélem a nyelvek tanulását nem lehet elég korán kezdeni. Emellett nagyon fontos számomra a pedagógiában a zene szerepe. Kutatásaim során sokat olvastam a zene jótékony hatásáról a fejlődésre, ráadásul magam is zene szerető ember vagyok, így nagyon élvezem a gyerekekkel együtt énekléseket, amely szintén fontos eleme a módszernek. Nagyon szeretek itt tanítani. Az órákra történő készülődésben pedig legalább annyi örömömet lelem, mert itt pedig kibontakoztathatom a kreativitásomat.

 

Sipos Gabi
Sipos Gabi
(tanár)
 
Örökmozgó ember lévén lételemem az utazás, új emberek, kultúrák megismerése,önmagam fejlesztése. Tanári diplomám megszerzése után két évet Londonban éltem, ahol egy kedves angol család befogadott, és három lurkó lelkes pótmamája, és több család állandó bébiszittere lettem. Ebben az időszakban vált számomra egyértelművé, hogy a későbbiekben is a gyerekek köré szeretném szervezni az életem, mert Ők azok, akik napi szinten fel tudnak tölteni energiával, akiktől a legtöbbet kapok, és sokat tanulok is. Hazatérésem után ismerkedtem meg a Helen Doron módszerrel, majd két évig a 18. kerületi nyelviskolában tanítottam, valamint délelőttönként a XIX. kerületben (Helen Doron Europark) a legifjabb nebulók okítása volt a feladatom.
A korai nyelvtanulás elkötelezett híveként szerencsésnek érzem magam, mert HD tanárként megtaláltam azt, amit kerestem: a csemetékkel kölcsönösen többé tehetjük egymást, mindezt úgy, hogy én is olyan dolgot adhatok nekik – a nyelvtudást, ami életük egyik legnagyobb kincse lehet.

 


Zivic-Hosszú Andrea
(tanár)
 
1987-ben születtem Zalaegerszegen. Angolul csak a középiskolában kezdtem el tanulni, de egyből beleszerettem, olyannyira, hogy amit a tanórán tanultunk az nem elégítette ki a tudásigényemet, elkezdtem nyelvtanfolyamokra járni és 3 év alatt megszereztem a középfokú nyelvvizsgát. A Kaposvári Egyetemen végeztem gyógypedagógiai (tanulásban akadályozottak) szakon. Tanulmányaim során lehetőségem volt egy szemesztert Belgiumban tanulni, majd tanulmányaim befejezése után 2 és fél évig Amerikában dolgoztam óceánjáró hajókon animátorként. Miután hazajöttem egy ismerősöm ajánlotta, hogy nézzek utána a Helen Doron módszernek, mert szeretek gyerekekkel foglalkozni és külön élvezem, ha mindezt angolul tehetem. 2014 szeptembere óta tanítok a nyelviskolában, és rendkívül élvezem. Hihetetlen látni, hogy a már legkisebb gyerekek is micsoda élvezettel és könnyedséggel sajátítják el az angol nyelv fortélyait. Örülök, hogy részese lehetek ennek a folyamatnak, és hozzájárulhatok ahhoz, hogy mások is beleszeressenek az angol nyelvbe. Ódákat tudnék zengeni a módszer hatékonyságáról, de szerintem ezt mindenkinek a saját szemével kell látnia. A gyerekek tényleg az anyanyelvükkel párhuzamosan, mindenféle erőltetés nélkül, játékosan tanulják meg a nyelvet.

 

dedeo-stefania
Dedeó Stefánia
(tanár)
 
1988-ban születtem Budapesten. Az angol nyelvet általános iskolás koromban kezdtem tanulni, majd angol-magyar két tannyelvű gimnáziumban folytattam ezt. A gimnáziumi tanulmányaim során folyamatosan voltak anyanyelvi tanáraim, akik segítettek a nyelv és a kultúra elsajátításában is. Már középiskolás koromban tanítottam is a nyelvet, főként diákoknak. A Helen Doron módszerrel 2008-ban ismerkedtem meg, és rögtön megtetszett a gondolat, hogy kisgyermekek számára játékos módon próbáljam meg átadni a tudásomat. Az évek során a gyakorlati tapasztalatom is alátámasztotta, hogy a gyerekek rendkívül nyitottak és fogékonyak ebben a korban, ezért különösebb erőfeszítés nélkül sajátítják el a nyelvet. Szerencsésnek érzem magam, hogy megtapasztalhatom, ahogy a tanítványaim hétről hétre válnak egyre ügyesebbé, és ahogy részükké válik az angol nyelv is.
  

Találkozzunk a SHOPMARK első emeletén!